lördag, februari 27, 2010

Laddar

Om mindre än en halvtimme går bilen mot Mora. Mot ett skidäventyr som heter duga. Mot 90 km underbart skidande och hårt tävlande. Om mindre än en halvtimme drar vi mot Öppet Spår 2010.

Det kommer bli så grymt jäkla kul. Och lite slitigt emellanåt. Men med tanke på hur många som kommer följa mig, tänka på mig, hålla tummar och tår och heja på mig så finns inga andra tankar i mitt huvud än skida på för allt vad jag och utrustningen håller för! Det kommer blir så kuuuul! :D
Än finns inga bilder på det här lilla äventyret, så jag bjuder på några bilder från längdskidhelgen i Orsa Grönklitt. Superhärlig helg, 21 - 24 januari, men bästa sällskapet, roligaste skidåkningen och största endorfinkickarna på bra länge!
Vi stannade i Falun på väg upp och åt lunch
Bästa chauffören!
Laddar inför fredagens förmiddagspass på 30 km
Lagom trött och mosig efter lördagens 50 km-pass...
Vår supermysiga stuga på 30 kvm :)
Obligatoriska vallabodsbilder!
Bildbevis på att vi faktiskt åkte, och inte bara höll på med utrustningen.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar