söndag, juli 27, 2008

Snabbloggning

Är uppe i stugan i Dalarna nu. Gjorde sista dagen på Carrena i fredags, så tog buss + tåg + tåg upp hit redan i fredags kväll. Skönt som tusan att vara här. Över 30 grader ute och över 25 grader i vattnet. Behöver jag säga att det enda jag gör om dagarna är att ligga på en handduk och lapa sol?! Tyvärr har jag överdoserat solintaget aningens och fått en del värmeutslag. Men det kan jag leva med, det är ju så skööönt med den svenska sommaren just nu!

Tuva har lärt sig att hoppa från bryggan som en riktig retriver och tycker det är jätteskönt att svalka sig med en simtur. Tyvärr har hon inte lärt sig att man får simma in till stranden för att komma upp, så vi måste lyfta upp henne vid bryggan. Men det kommer nog. Just nu är vi bara glada åt att vår lilla fegis faktiskt vågar hoppa från bryggan!! :)

Bjuder på lite bilder från gårdagens morgon. Bara jag, Tuva och en spegelblank sjö. DÅ njuter jag av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar