söndag, januari 22, 2012

Nästa projekt på gång

Nu är vi tillbaka i Linköping igen. Hemma. I ett av alla mina hem.
I fredags jobbade vi heldag, packade, åt middag hos Jannes föräldrar och åkte sedan hit. Sedan i lördags morse har vi slitit som små arbetsmyror med fix i lägenheten, för nu är nästa projekt igångsatt. Det var nog ett par stycken som såg lite frågande ut till tidsplanen, men den tuffaste helgen var nog denna och hittills ligger vi i fas. Jag ska inte avslöja för mycket, ni får se bilder när det blir klart. Men om det blir som vi tänkt oss kommer det bli himla fint!! Den som lever få se!
Så här såg det i alla fall ut tidigare idag i vårt kök:

Nu ska jag krypa ner i sängen. Börjar närma mig slutet på min deckare som äntligen börjar bli bra. Måns Kallentofts "Den femte årstiden". Sådär måste jag säga, men de sista 50 sidorna verkar i alla fall bli bra!
Imorgon börjar jag termin 4. Jisses. Tiden flyger iväg. Har taggat till lite för skolan nu när jag kom tillbaka till Linköping, och nu går vi ju dessutom mot ljusare tider så det ska nog bli en bra termin. Jag ska se till att det blir en kanontermin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar