söndag, november 01, 2009

Förändringar

Bloggen har visst varit mer eller mindre död sen augusti, men jag håller visst på att förändra en del saker runt omkring mig just nu så då är det kanske dags att damma av bloggen igen...?!
Förändringar var det ja. Vad sägs om att jag igår såg en hel underbar film, utan att tröttna eller resa mig ur soffan (bortsett från reklampauserna då, men det räknas inte)? Jag tog dessutom sovmorgon imorse och har frivilligt tittat på TV runt en timme idag. Inte illa för att vara jag måste jag säga!
Just nu funderar jag på kommande inlägg (och om jag ska bädda rent i sängen före eller efter middagen. Men det ligger på intresseklubbens nivå). Jag kom på att jag inte har publicerat några bilder från La Baule, och det kanske finns något intresse i att se några av dem? Om det nu finns någon som fortfarande läser den här bloggen vill säga... ;)
Bjuder på en bild från sensommaren/hösten så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar